jeaanetteee

2009 börjar gå mot sitt slut

Publicerad 2009-12-14 12:51:37 i Allmänt,

här är en sammanfattning av ditt 2009!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:
Gick på en bal och tog studenten
Höll du några av dina nyårslöften?: Jag tror inte jag hde några nyårslöften..
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Min kusin blev :)
Dog någon som stod dig nära?: njaa.. en av mina favvogubbar på jobbet.. men ingen annan
Vilka länder besökte du?: Inget faan! måste bli ändring på det!
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 10 juni
Största misstaget?: Oj, vilken svår fråga.. det vet jag inte!
Har du varit sjuk eller skadat dig?: nej, bara vanlig förkylning
Bästa köpet?: Studentmössan!
Vad spenderade du mest pengar på?: Kläder
Gjorde någonting dig riktigt glad?: oja, student, bal, att jag ska bli moster igen:)
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: För vi har tagit studenteeeeeen, fyfan va vi e bra!!!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: så mkt gladare
Vad önskar du att du gjort mer?: varit modigare
Vad önskar du att du gjort mindre?: bråkat me mina föräldrar
Hur tillbringar du julen? : Hemma med familjen, min syster, tommy, leah kommer också, farmor säkert.. kanske farfar och lena.. jag vet ärligt inte vilka som kommer hit på jul ;)
Blev du kär i år?: jag vet inte, kanske ;)
Favoritprogram på TV?: Grey's, Desperate Housewifes, One tree hill, vänner!!
Bästa boken du läste i år?: har nog inte läst några böcker i år!
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Pengar, och en finfin matta:)
Något du önskade dig men inte fick?: en lght :P
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?: min 18-årsdag firades samtidigt som ericas och martinas, hemma hos martina, sen så blev det en totalmisslyckad utgång:P dagen efter vart mkt bätte:P
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: finns det säkert
Vad fick dig att må bra?: Mina vänner och min mamma
Vem saknade du?: någon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela