jeaanetteee

Lördag!

Publicerad 2009-12-26 15:58:55 i Allmänt,

oscha mej vilken mysig jul vi hade i år! Jag ville verkligen inte att julafton skulle ta slut! Men det gjorde den, och som grädde på moset så jobba jag på juldagen så de vart ingen julmiddag hos mormor och morfar heller:(

Dagen innan
Jag och nicklas klädde granen alldeles själva, tänkte lägga in en bild lite längre ner..
Precis när vi var färdiga så kom bea, tommy och leah.. och nästan på¨en gång ville leah ut och åka pulka, så det va bara att klä på sej alla kläder och dra ut!:)
Sen vart det uppesittarkväll med bingolotto, inga större vinster direkt.. va ett kryss ifrån en bil.. annaars inget spec..

Julafton!
På morgonen vakna jag av att mamma tassa in i mitt rum kl halv 7 eller så och la 2 paket i rummet:)
Nr jag hade öppnat dom gick jag ner till bea och dom som hade vaknat och kolla när leah öppna presenter..
Sen så hade vi bara allmänt mysigt och skoj hela dagen!
Tomten kom ju såklart, och leah vart inte ens rädd.. tomten fick till och med en kram ;)

Aja, nu orkar jag inte skriva någe mer.. ska bara lägga in bilden på min och nicklas assnygga gran! :D
Btw så måste jag bara säga att när jag jobba igår så fick jag enjulklapp av en gamling på jobbet, värsta sööt :)
Och så hade vårdlaget fått den största korg med godis jag sett i hela mitt liv! säkert 5-6kilo:)

     Leah va så himla söööt! :)                  


God Jul och Gott Nytt År får man väl säga då ! ;)


Kommentarer

Postat av: emma <3

Publicerad 2009-12-28 00:43:19

Assnygg gran ju!! vi fick godis av chefen hon hade köpt en massa godis å de ordinarie personalen bara de e till dem som jobbar julhelgen så dem bara nu e de bara att käka emma haha jag käkade typ tre chokladbitar eller nåt sånt haha :D åh vad gulligt att du fick julklapp av en boende :D gött att du fick jobba :D mera cash klirr klirr hehe ;) kram på dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela