jeaanetteee

Måndag!

Publicerad 2009-12-21 16:06:37 i Allmänt,

Då var helgen gjord, äntligen!

Lördagen gick bra, jobbade lite sen så träffa jag emma en sväng på stan, inhandlade den sista julklappen till mamma sen så gick vi och åt lunch och prata en massa tjejpraat:) alltid lika gött att få prata av sej lite ;)
Sen begav jag mej tillbaka till jobbet och jobba till 21.
Sen hem och poppa popcorn och fiilm, så jääla gött måste jag säga..

På söndagen så vart de jobb på kvällen.. och jag var så jäävla duktig, jag får ju inte säga vad för jag har ju tystnadsplikt, men stolt som faan är jag fortfarande, så i morse när Sofi hämta mej vvar jag ju tvungen att berätta hur jävla duktog jag va i går:P haha
Men i alla fall så vare lite småpanik eftersom vi bara va vikarier i går, och så självklart går brandlarmet också!
Jag och Martina märkte inte de så vi fortsatte jobba tills vi kom ner och såg att alla dörrar va stängda, Då skrek jag bara "Brandlarmet" och sprang ut till entren. där står 2 brandmänn och kollar på oss när vi kommer flämtandes. och säger"jaa, det där ju lite för lång tid! så får det inte gå till" jag trodde mitt hjärta skulle stanna, men sen bara börja dom asgarva bådatvå och sa att de va lugnt!
fyfan, jag trodde jag skulle dö på plats ärligt talat!

Och sen så har vi i dag.. i dag har det varit dödens dag tror jag!
I morse på väg in till jobbet så hör vi att Brittani Murphy har dött under natten.. När vi kommer till jobbet har ens bror dött under morgonen, och igår va den en gubbe som dog i våran matsal!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-28 00:48:53

men shit ah de verkar vara dödens dag de där hehe ah de var riktigt roligt att träffa dig som alltid :D men ingenn av oss ville jobba sen vid 2 haha de var roligt när båda sa de samtidigt att vi hade ångest haha :D

Postat av: meeee

Publicerad 2009-12-28 01:00:05

haha jajuste!!! mn vi tog oss igenom det och nu så ser vi en ännu fetare lönecheck! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela