jeaanetteee

Tredje Advent

Publicerad 2009-12-14 00:37:35 i Allmänt,

Fasen va tiden går fort alltså!! När jag va liten så va december en hel evighet tyckte jag, nu är den över innan man hinner blinka.. Tecken på att man håller på att bli gammal!! ;)
Jaja, skit samma!

Helgen har bestått av ännu lite jobb, tråkigt, men bra!!
Jag hoppas jag är ledig i morgon för jag har typ fullt upp! jag ska fixa min cykel, städa mitt rum (som det ser ut som det vare krig i) och antagligen börja julbaka lite!

För er som är intresserade så är alla utom 1 julklapp klara, det känns så jääääla göött!

Näee, jag måste verkligen gå och lägga mej och sova nu känner jag djupt i mitt ♥ ;)

Hoppas jag drömmer fina drömmar(om min hockeyspelare ;) och inte vaknar upp av att jag inte får luft.. Jag har ju blevi jävla förkyld nu mitt i allt!:P men jag överlever väl de också..

Gonatt och dröm sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela