jeaanetteee

Erik Hassle

Publicerad 2009-11-17 18:04:27 i Allmänt,

Sitter här och drömmer mej bort till dom härliga tonerna av Erik Hassle! asså han sjunger ju så extremt lovleyy!!! ;)

Nu har i alla fall julstädningen hos familjen Carlstedt börjat! i går så skulle jag putsa fönstrena här uppe på övervåningen. Och jag har aldrig vare höjdrädd, men man blir allt lite lätt skakig på benen när man ser va långt ner dä är ner till marken!
men i alla fall så nådde jag inte ändå ut på fönstret, men som tur va så kom min broder hem just då så han fick hjälpa mej, då han är aningens längre än va jag är:P

 Och i dag så städa ja å mamma nere i matkällaren, men som en stjärna från en klarblå himmel så ringde sara just då och rädda mej:P haha, men lite smått sådär fick jag allt städa ändå:P

Sen så sökte jag 2 st jobb i sthlm i dag:) får se hur dä slutar!:D

Nu ska jag hitta på nått annat!

pusshej på er!!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-11-17 20:18:59

gött håller tummarna för dig =)

Postat av: jessikavän

Publicerad 2009-11-28 17:45:05

Jag har sett hassle två gånger :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela