jeaanetteee

Still Friday!

Publicerad 2009-11-27 17:54:16 i Allmänt,

Va händer i helga då gott folk?
Min helg spenderas på jobbet i alla fall! i morgon så blire först jobb till 11 sen så ska jag käka lunch mä emma och snacka lite:) sen så blire jobb igen till 9!

sen vet jag inte hur jag ska komma hem.. Jag hade tänkt att åka till min farmor och sova hos henne, det var ett tag sen jag träffa henne nu! men hon svarar ju inte!!:P

så vi får väl se hur det löser sej:P

På söndag  blire jobb igen! delad igen ofc!! hatar och göra delade, men gillar pengarna som emma sa:P snittsingt!:P hehe

Får vi se va jag hittar på mellan 11 och 16? aja, jag hittar väl på nått!
Jag förstår faktiskt att inte nån vill skjutsa mej framoch tillbaka! dä blir fasiken flera mil om dagen!

Nää nu ska jag göra lite nytta! kolla tv!:P hehhe  jag har faktiskt städat hela mitt rum i dag, asså julstädat! plockat fram julgrejer och så! så jävla mysigt!

Ha en bra helg aöla nu!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela