jeaanetteee

arbetslös

Publicerad 2009-10-08 16:37:18 i Allmänt,

I dag har jag vare duktii tkr jag, jag har diskat flera gånger, bakat! tvättat å ska snart hänga upp tvätten och ta ner den som är torr, sen så gick till fotbollsplanen mä annie så hon fick springa av sig lite:) sen gick vi genom skogen tillbaka! fast ahon tkyckte bara att dä va kul å springa om jag jaga henne :P hehe, så då fick jag ju göra dä:D sen så ville hon inte följa mä hem sen så jag gick å vem kom inte springades då? jo min söta lilla vovve:D

nu ska jag sätta mej ledig den 17 och 18 så att jag garanterat inte missar Robin bengtsson!!!<3

// Janet

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2009-10-08 16:43:21

nej, du ska inte missa robin bengtsson. vi ska stå längst fram och skrika! och vi ska bli snorfulla med!!! :D

Postat av: janet

Publicerad 2009-10-08 16:50:27

jaa, garanterat!!!!!!

Postat av: jeanette

Publicerad 2009-10-08 16:51:13

jaaa, garanterat!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela