jeaanetteee

Helgen :)

Publicerad 2009-10-04 22:22:28 i Allmänt,

Fredag
Jag mamma och john for till örebro för å shoppa lite:) dä blidde en hel del måste jag säga. Bla 2 kuddar och en spaghettigrejj + massa nya kläder å annat skit som jag inte kommer ihåg just nu:P haha
Sen blidd det idol på kvällen ofc:)

Lördag
Jag börja dagen mä en låångpromenad mä mamma och vovven. sen blev de en lysii frukost mä mamma och sen blev det duschen:)
Sen så blev det lite problem mä vart vi skulle ha våran föris nånstans, för hon som vi skulle vara hon blev spysjuk så:P
dä sluta mä att vi va hemma hos min farmor.. hon hade svinkul sa hon till mej i dag:) haha västa coola:D dä vart ju inte värsta brakfesten direkt men vi va i alla fall 5 st hemma hos farmor:) (jag, malin, sara, nicklas å anderas)
alltså min första fest mä min lillebror. dä va kul, han va rejält på lyset asså den grabben!
aja, sen blev dä wickan. som sööög så jävla hårt! har aldrig vare mä om nått tråkigare utställe! so om ni aldrig vare på wickan men funderar på att dra dit, gör inte dä! dä föll inte mej i smaken i alla fall, men dä fanns säkert dom som tkt dä va kul.

Söndag
Sov till halv 11 cirkus, inte så länge.. gick upp å satt å åt frulle å snacka mä farmor:) sen så hämta john mej, å sen har jag bara vare bakis:P
kolla ensam mamma söker, mitt fönster va mä i TV! hur många av er har ett kändisfönster? dä har jaa:D

Ciao Bella ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela