jeaanetteee

jippijeej! :)

Publicerad 2009-10-15 23:01:36 i Allmänt,

Nu så här på kvällskvisten så blev dä lite glass och inlåst! jävla bra programm asså!

sen så satte jag mej här(chock!) och jag kom på att jag vill åka på en kryssning! bryr mej nog inte om vilken båt bara dä är fest på båten så äre bra!:) men dä får ju inte vara nån jävla pissbåt :P men dessa kryssningsbåtar brukar vara finnemang!:) 

+ i kanten skulle dä bli om glenn kom på att jag ska åka mä samma båt som Jeanette! då skulle jag bli glad;) hehe jävla tjat på mej va?:P hahha

så vi bestämde att vi ska på kryssing, nu ska vi bara bestämma när och vilken båt:P
Dä bästa är ju att min älskade jessika ska mä!:) ska bli så jäädrans kul! hoppas dä blir av bara!:Dmen dä tror jag..

Nu ska jag nog sova snart! måste vända tillbaka dygnet, dä blir lätt att man total vänder på dä när man inte har någe att gö på dagarna!

men aja, gonatt på er mina små vänner!! :D

 en liten höstbild! dock åt fel håll:P

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2009-10-15 23:49:38

Det skulle va så jävla kul :) typ dra ihop ett gäng :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela