jeaanetteee

Måndag, jobb och propp!

Publicerad 2009-10-19 15:05:35 i Allmänt,

I morse så ringde jobbet kl 7 så dä va bara å pallra sig dit, dä va bara till 2 så dä va heelt okeej..
Men nått som inte är okej och som jag är lite ledsen och chockad över är att en av mina små favvogubbar blev lite sjuk i dag!
Vi satt i personalrummet och hade lunchrast när de ringer på dörren.. tanten som står i dörren säger att ni måste komma fort! dä har hänt (gubbens namn) något! jag tar hans hemnyckel och springer(gubben sitter då i matasalen för tillfället) ut till matsalen och ser att han bara sitter i stolen, halva ansiktet bara hänger, och halva kroppen hänger inte mä för 5 öre!  och han kollar på mej mä ren panik i hela ansiktet! vi säger att han ska försöka klämma mä hans hand på våran men ingen som helst reaktion! SSK  kommer och vi lyfter över honom i rullstolen! sen åker vi upp mä han till hans lght, och jag antar att ambulansen kom och hämta han sen!

Och ja va hos han i morse och gjorde i ordning honopm för dagen och då va dä inga fel! och sen hjärnblödning eller propp eller liknande! Usch jag hoppas verkligen att han blir bra! dä är ju en av mina små gubbar ju!!!

Men i alla fall, självklart så missa jag ju bussen hem också! men som tur va så skulle sofi hem så jag kunde åka mä henne!:)

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2009-10-19 23:15:42

usch va läskigt att det blev så på jobbet :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela