jeaanetteee

Måndag kväll

Publicerad 2009-10-12 22:12:20 i Allmänt,

Har kollat lite färjan och nu är det bekräfftat! jag är totalt kär i Glenn! Han är dock ingen hockeyspelare men han är ju sjukt heet! och har en så otroligt gullig dialekt.. men han är ju 30 basst! lite väl gamalt va? men ändå, ålder spelar ingen roll..
Efter dagens program så va dä ju chatt mä han, haha.. kul å se va alla skrover för roliga frågor:)
Så nu blire en tripp till åland eller så får jag åka mä viking line helt enkelt.. måste bara bli lite äldre först ;)

Nää, nu blire nog sängen och lyssna på lite musik tror jag! I natt ska jag drömma om Glenn:D

 Gonatt Glenn! ;) heheh

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-10-12 22:41:53

hehe gött att vara ihop med kock pluset e ju god mat hela tiden å du slipper laga maten haha ;)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-10-12 22:52:24

aaaa, eller så är han så trött på att laga mat så jag msåte laga mat:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela