jeaanetteee

måndag

Publicerad 2009-10-12 11:52:21 i Allmänt,

Jag undrar hur mycket skit en människa kan ta innan man kolappsar? Jag försöker ställa upp och följa med på grejer som jag egentligen inte vill, men när dä kommer till mej och va jag vill göra så kan man inte ställa upp tillbaka! Jag verkligen önskar att jag kan få ett jobb i Stockholm och börja om helt på nytt! Nya stad, nytt boende och nya människor. Är det för mycket begärt eller?
Är så trött på att de flesta människor på denna jord bara tänker på sig själva o sen skiter i andra!

Nu ska jag söka jobb i Stockholm så jag kommer bort härifrån, eller så kanske man ska söka jobb i norge ändå som fiskrensare tillsammans mä mickan? Min kompis sen 4:an! så gör vi tkr jag.. Nu drar vi till Norge !:D

Kommentarer

Postat av: Forran

Publicerad 2009-10-12 22:45:45

Jaa då e vi två.. vet exakt hur du känner.. tyvärr .. jag förösker också söka jobb i norge får se hur de går :) kram på dig bruden<3

Postat av: jeanette

Publicerad 2009-10-12 22:54:09

aaa, dä är fan inte kul asså! men nu ska jag till åland å söka jobb där ju ;) hehehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela