jeaanetteee

onsdag och ett nytt utseende på min blogg!

Publicerad 2009-10-14 11:23:27 i Allmänt,

Detta gillar vi! tack käraste magda!:D rosa, rosa, rosa!:) dä är fiint dä:D

jahapp, ska jag berätta om min dag hittills? gick på en morgonpromenad i 3 minusgrader! jag hade 2 par byxor på mej, dä va så jävla kallt! sen in och äta frukost och sen så hamna jag här av nån konstig anledning! men jag ska faktiskt damsuga mitt rum.. dä hamnar rätt mkt hår på golvet när man plattar dä, så jääla irriterande!

ikväll har jag ett dilemma, fotboll eller grey's? när grey's börjar så har dä ju gått 60 min av matchen.. man kanske kan zappa mellan kanalerna?:)

nää, nu ska jag damsuga.. hej på er! 

Kommentarer

Postat av: sara!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2009-10-14 14:49:10

du ville ha en kommentar, här får du en!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D

Postat av: jeanette

Publicerad 2009-10-14 20:21:23

hahahahhah du är allt döe snäll sara!;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela