jeaanetteee

söndag

Publicerad 2009-10-11 13:51:10 i Allmänt,

Jaa, då va helgen snart slut igen då.. Måndag väntar, usch!:P
I går träffa jag äntligen min syster igen!:D Leah fyllde 2 år i onsdags så vi fira henne:) Lilla isak kom även dit! han är ju den gulligaste ungen ever tror ja! han satt i mitt knä, men så skulle han börja hoppa. han hoppa åch hoppa! pch han är ju bara 6 månader typ! men så sööt! Och dä är ju Leah mä så:)
jaa, vi kom hem från södertälje runt 8 å då blev dä fotboll! jag tror nog ingen vill vara här i går för fyfan va vi skrek! å fyfan va jävla förbannad jag blev!! dä skulle ha blevi 1-1! jävla domare!!!

sen så idag så har det bara vare lugnt! gick ut å gick en sväng mä mamma å annie! för mamma har ju komit hem igen!:D

och nu vet jag inte va jag ska göra riktigt:S kolla om dä finns nåra lediga jobb kanske!:)

ciao ciao!

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2009-10-11 16:53:30

Du kan ju alltid längta till lördag ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela