jeaanetteee

the weekend!

Publicerad 2009-10-18 19:44:14 i Allmänt,

Fredag
klockan halv 3 ringde jobbet och frågade om jag kunde jobba kvällen! självklart sa jag! äntligen lite jobb och pengar!:)
Så min fredagkväll spenderade jag på Solbringen!:P men dä va allt kul och träffa mina små tanter och gubbar igen:)

Lördag
jahapp, i dag så blev dä allt lite jobb igen! men delade så dä va ju inte så jädrans soligt.. men jag tänkte att jag går och hälsar på farmor mellan jobben, så blir nog hon glad!:) dä blev hon.. hon bjöd mej på sibylla och sen blev dä en massa prat:P alltid skoj:)
Sen vid 3 så gick jag tillbaka till jobbet och jobbade.. och medans vi höll på att jobba så kliver dä in en vakt i persinalrummet:P haha å jaana som låg och sov i soffan vart helt förskräckt:P haha men snygg va han ju i alla fall, och dä va ju bra!:D

Söndag
Och i dag så blev dä jobb igen! till kl 4! så dä gick rätt fort ändå:P och nu har jag ätit lite och så tänkte jag ta mej en dusch innan ensam mamma söker :) 

Ciao bella! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela