jeaanetteee

Tuesday

Publicerad 2009-10-13 18:54:18 i Allmänt,

Tisdag i dag, och jag började dagen mä att kl kavrt i 9 ställa mig å städa badrummet! såg förjävligt ut!! sen städa jag mitt egna rum, men damsuga gör jag i morrn i stället:)
sen blidde dä frukost å en låång promenad mä mamma och vovven! alltid gött å komma ut och prata av sig mä mamma för hon lyssnar jämt och ger mig dom bästa råden!♥

sen så bakade jag schackrutor, och det blev inte en katastrof som jag trodde, dom blev rätt goda endå!

sen så blev dä en till promead i skogen och sen till fotbollsplan så annie fick springa lite, då blir hon så glad så:)
Nu ska jag ner och joina Nicklas i vardagsrummet och äta loyte kakor!:)

Och nej jag ska inte mä ut på lördag, därför att jag inte har någon lust längre! Jag vet att jag var jätte taggad förut men det bara försvann.. men ni som ska ut får ha så trevligt och roligt!:)

Ciao Ciao!

Kommentarer

Postat av: Princess

Publicerad 2009-10-13 18:59:01

rätta takter tjejen ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela