jeaanetteee

fortfarande söndag

Publicerad 2009-09-27 21:38:00 i Allmänt,

jahaapp, dä är fortfarande söndag i ett par timmar till. Sen kommer en ny vecka.. har just kollat lite på ensam mamma söker dä va kul, såg att de ska vara i Karlsdal nästa vecka! då måste ni kolla allihopa, för det är ju där som jag bor!:D

jobba har jag ju gjort i da mä. När jag kom dit så skulle jag vara mä en kille som typ aldrig hade vart där förr, så då fick jaga vara den som bossa:) dä va fan kul!

så såg min dag ut i da.. nu ska jag nog snart lägga mig å sova igen för jag är så inåthelvete jävla trött!!!

så gonatt på er!:) // janet♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-27 22:15:50

Hehe jävlar vad gött.. kan se dig där hur du bossar omkring hehe :D kollade också på ensam mamma söker.. vet redan vem hon valt förresten ;) vi måste höras av snart tkr jag å hitta på någe :D kram

Postat av: forran

Publicerad 2009-09-27 22:16:42

det var jag som skrev komm. glömde skriva vem de var från hehe

Postat av: jeanette

Publicerad 2009-09-27 22:41:23

haha, jag vet också vem hon valt så:P hahha

bäst va ja på att bossa runt på honom:P hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela