jeaanetteee

Greys!!!!

Publicerad 2009-09-30 22:14:05 i Allmänt,

I dag va dagen som längtat efter sååååååå länge! äntligen va dä dags för greys igen! Jag tjööt, fifan va jag tjööt! Georgie är ju dööd nu! han får ju inte vara död lixom ):
Jävla tur att dä bara är tv, så han är ju inte död på riktigt(puuh)
men men, livet går vidare..

i dag gjorde jag stan en snabbis mä mamma:) träffa även jennie en stund där inne på h&m
sen blev det film, jag tror jag somna en stund till och med, dä brukar icke jag göra, inte sova på dan inte! så ska de inte vara.. men är man arbetslös och inte har nått annat för sig så vrf inte lixom?

nääpp, nu vet jag inte va jag ska hitta på riktigt! soova kanske? jag jobba i går förresten!! money, money!!:D

nää, förfan nu skiter  jag i detta å hittar på nått annat!!!

ciao bella!

Kommentarer

Postat av: jessikavän

Publicerad 2009-10-03 17:35:04

fint inlägg :D hahahah skoja :D ville ba komentera.

fan skriv inte money, mår dåligt :( haha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela