jeaanetteee

länge sen..

Publicerad 2010-04-26 22:27:54 i Allmänt,

Såg till min förskräckelse att jag inte skrivit här på flera veckor!! hjälp, men jag har ärligt talat inte haft nån lust.. bloggtorka kanske?
Men men, nu kör vi på't igen ;)

Va på stan i dag å träffa erica som jag inte sett sen martinas 20-årsdag! jävligt roligt! :)
Annars så har jag inte gjort så mkt mer i dag, pluggat en massa teori, det går frammåt..

Jag har ju sån teori-skiva på datorn.. så mkt enklare att plugga än å sitta å läsa ur boken.
För när jhag sittteroch läser så vipps så förvinner mina tankar till en helt annan värld, så det funkar asbra med den skivan :D
Och i dag klarade jag 2 prov som handla om typ reglerna och nått mer tråkigt, och jag fick alla rätt:D
Så i morgon ska jag göra dom 2 sista provena och sen slutprovet, får vi se va det blir för ett intressant resultat!:D
Sen har vi bara alla prov på körskolan kvar..
Jag har faktiskt varit där och skrivit in mej, men längre än så kom jag inte ;)får bli i slutet på veckan:P

Neej, nu sk ajag lägga mej och lyssna på lite musik, jag är så jävla trött, va ju vaken, hör och häpna, kvart i 7 i morse!
Så nu måste jag få sova lite :)

Natti

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-26 23:58:57

Kvart i 7?? ojj du var typ uppe med tuppen du hehe =) tack för idag ses på onsdag å torsdag :P så får vi se om du tar moppen eller inte också ju =) hehe



pusss <3

Postat av: jaa

Publicerad 2010-04-27 11:20:01

hahha jaa.. vi får se.. usch va jag hatar den.. jags ka sälja den snart!! :D puss

Postat av: Erica

Publicerad 2010-04-27 11:43:06

åhh, det va jättekul att träffa dig med :)

vi ses imorn och på fredag ;)

det ska bli skoj det :D

puss<3

Postat av: martina

Publicerad 2010-04-27 18:00:32

hell yeah körkort till jeanette :)

Postat av: Becka

Publicerad 2010-04-29 08:22:22

åh vill också vara med o träffas nån dag :) var längesen nu ju

Postat av: martina

Publicerad 2010-04-29 10:27:24

feeeeeest i morgon !

Postat av: jaag

Publicerad 2010-04-30 13:00:24

så jäävla parti kväll!! jaa synd becka att du inte kunde hänga på ikväll!! men vi ses ju nästa helg ju:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela