jeaanetteee

valborg i mitt röda hjärta!!

Publicerad 2010-04-30 13:10:25 i Allmänt,

Valborg har alltid varit en speciell dag för mej, för det betyder att det bara är en vecka kvar tills jag fyller år! och så har det ju alltid varit ;)

Men i år är det ännu mera speciellt, jag fyller för i helvete 20 jävla år!! :D
Knappt så att jag kan förstå att jag knatat omkring på denna jord så länge!

Men nu struntar vi i de, nu kommer få höra en del tjat denna vecka om min födelsedag så ni nog kommer täppa till käften på mej tillslut ;)

Nej, för i kväll är det party som står uppskrivet me stora bokstäver på mitt schema!
Om ett par timmar drar jag in till stan å träffar de andra, sen kommer alkoholen att flöda, garanterat! :D

Nu måste jag ner å äta lite lunch, sen gör ja mej klar:D

Btw så va vi i öret i onsdag, mina pengar är slut :( :P

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-04-30 17:30:13

tänk att du är hälften till 40 ocvh snart går du i pension lille älskade vän ! så vi skulle ju kunna adoptera ett kinesbarn o ta hand om så slipper vi föda ut egna slemmiga ungar :D och sen köper vi en villa jävel och går med i villaföreningen och diskuterar övergödningen av dammarna med grannarna över en kopp fika. då får vi ytterligare 325 vuxenpoäng! :D puss & kyss till min lilla nettis !

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-05-01 22:05:02

hahahha, lilla martina! jag typ dör av skratt varje gång jag läser det här!! hah så jävla klockis!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela