jeaanetteee

1 vecka kvar :)

Publicerad 2010-08-31 22:41:41 i Allmänt,

Det känns som om dagarna bara springer i väg!
det är 1 september i morgon!
kan ni fatta?
sommaren är slut och hösten är på g..
Tråkigt, men ändå skönt på någe sätt!

Dagen har spenderats på körskolan med m-l..
Inte speciellt roligt, men ett nödvändigt måste..
Skönt att inte behöva sitta där själv i alla fall, tiden går ju i alla fall lite snabbare när man är 2 :)

jag boka även 3 körlektioner lite längre fram, i slutet på september..
Det är ju så fullbokat nu på sensommaren, eller början på hösten..
Hoppas de avtar lite i alla fall :)

Sen blev de filmmys med mamman min.
De blev en deckare, jag älskar att titta på deckare, seciellt om man inte fattar nått :)

Och nu sitter jag här,
Insåg att det är en vecka kvar tills vi åker i dag !!
jag längtar så efter min semester!
behövs verkligen efter denna sommar känner jag..

nepp mina vänner, nu ska jag nog krypa till kojjs..
jag är så trött i huvet efter denna dag!

natti natti på er

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-09-01 08:07:44

jag är sååå stolt över att du snart har ditt körkort :D haha keep it up !

aah helt sinnes att vi snart ligger och ssscchhttteeekkerrr i 30 + ! UNDERBART!

Postat av: mee

Publicerad 2010-09-01 10:03:53

va bra! tack så mycket för att du hjlper mej! de underlättar skitmycket!! varje gång jag intre fattar så frågar jag dej :) de är bra !!

jaaa, om 6 dagar steker vi som aldrig förr!!!!!!!! :D

Postat av: martina

Publicerad 2010-09-01 12:57:07

klart vi hjälps åt :) det jag inte kan, kanske du kan och vice versa :D perfekt ju ! snart glider du runt i din bil :) haha. ska verkligen bli heeeeelt underbart gött !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela