jeaanetteee

friday i'm in love!

Publicerad 2010-08-20 14:33:56 i Allmänt,

Äntligen fredag igen!

Sista jobbhelgen på schemat, sen blir man en fattig arbetslös igen!
Njaa, kanske inte så fattig ;)
Några slantar har man ju lyckats tjäna i hop den här sommaren,
Men dom hamnar på sparkontot, till körkortet.
för nu drar vi i gång igen!
Plugg, plugg plugg!

jaja, nog om det!
Har hunnit me endel i dag faktiskt!
Städat hela mitt rum, som man skulle kunna tro att folk krigat i, eller typ hade vart en festival eller någe här i mitt lilla rum!
Nej men seriöst!
vem äre som sliter ut alla mina skor och kläder ur garderoben, och inte lägger tillbaka skiten?
sjukligt irriterande !!

Sen damsög jag hela lägenheten, borsta puffis tänder
ner på stan och kolla med banken om pengarna till turkiet, som man tydligen kunde beställa från internet, najs!

Fixat min telefon så jag kan skicka och ta emot mms

Jävlar va duktig man kan vara i bland! när jag bara vill så :)

Nu ska jag och mamma göra en pizza sen ska vi ha en mysig mamma och dotterkväll :D

för min mamma är bäääääääst!!! :D

hej på er alla, hoppas ni får en bra fredag! :)



2 veckor och 3 dagar, sen fucking drar vi till Turkiet!!!!!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-08-21 10:57:47

turkiet aha turkiet aha here we come ! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-21 16:55:14

aha aha ahahaha! så jävla semester äntligen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela