jeaanetteee

Lördag!!

Publicerad 2010-08-07 12:28:27 i Allmänt,

Är hemma på en rast på 3 timmar, sen tillbaka till jobbet, love it!!

Jag verkligen HATAR att jobba delade turer! det är verkligen bland det värsta som finns tror jag!
Meeeeeen finns inte så mycket jag kan göra åt saken!

I går planerade jag och martina våran ullaredsresa lite!
Vi kom fram till att vå åker den 29 november till den 1 december,
fatta va mycket shopping! jag längtar redan!
Så vi bokar nog en stuga snart med, så slipper vi tänka någe mer på det!

ooooooooooooooooooooo, jag orkar inte jobba, jag är trött!
Men nu har jag bara 2 veckor på schemat kvar, sen vette fan!
Jag vill plugga!
Men till vad? Jag skulle vilja bli barnmorska, men jag tror inte jag skulle klara av sjuksköterskeutbildningen..
Men man kanske ska testa?
Jag menar, jag kanske klarar det galant, och tycker det är jätte kul och att det går skitbra!!
Eller så går det åt helvete, men då har jag ju åtminstonde försökt!
eller va säger ni?
Ska jag söka i vår?
För jag vill ju verkligen jobba på BB jueee!

fast då måste jag plugga upp matte B först, men gud! hur ska jag kunna klara den?
Jag behöver fan proffshjälp för att fatta !!
Om det är meningen att jag ska bli barnmorska så klarar jag det!

ÄEE förfan! vi kööör!

men först!
jobb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela