jeaanetteee

Måndag, i'm not so much in love!

Publicerad 2010-08-23 11:22:34 i Allmänt,

Måndag igen, ny vecka, nya drömmar! ;)

Om precis 2 veckor kommer jag ha resfeber upp till öronen!
Det ska bli så vansinningt gött att få komma i väg!
Sola, bada, shoppa, bara vara, shoppa igen, och lite mera sol!
Om jag känner mej själv rätt så börjar jag nog att packa typ i helgen som kommer!
jag är så jääävla taggad!! :D

I morgon blire körskolan med M-L, nu ska jag fanimej ha mitt körkort!

På torsdag fyller mamma år, då ska jag och nicklas fira henne.. får se vad vi hittar på för nått skoj!
På fredag kommer syrran och co, då firar vi mammsen på riktigt! ;)

Förhoppningsvis så stannar dom kvar hela helgen!:D


Helgen som har vart har bestått av jobb..
I lördas jobba jag med m-l,  vi kolla Glamourama, och nu är jag hocked..
Jag tycker att det är så töntigt så det blir bra!
Det är ungifär som ett svenskt the hills, fast mycket mer B ;)

Och i går, jag då va de ju the hills på tv när vi jobba kvällen. så jag och Samira satt där och kolla!
det va ju helt nya avsnitt med, jag älskar the hills!!
Sen fick jag skjuts av samira hem, så jag slapp gå den långa vägen totaly by my self ;)

Och nu är mitt schema slut!
Får se vad som erbjuds, kanske mitt drömjobb?
det tror jag inte, för jag vet inte ens vad mitt drömjobb är..

Nu ska jag städa iordning lite i mitt rum igen! :)

Bye Bye!




Ibland vll jag bara vara 4 år igen!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-08-23 20:28:44

haha då kan jag skicka över resväskan i ett expressbrev med posten så kan du börja packa redan i morron ! haha. jag är redan nervös alltså. haha, men ska bli så sjukt underbart så det finns ju inte ! löööve it !

Postat av: mee

Publicerad 2010-08-24 11:52:17

jaa, jag ska börja skriva min packningslista i dag! så jag verkligen får medmej allt som jag behöver.. annars så kommer jag glömma hälften!

men va jag längtar nuu!!!! :D

Postat av: Tinis

Publicerad 2010-08-24 20:58:09

hahah eller hur ! klart man måste va förberedd! kommer ner med väskan snarast möjlig t! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela