jeaanetteee

Still Monday-a little bit in love ;)

Publicerad 2010-08-23 22:28:23 i Allmänt,

Bra dag i dag!

Jag och mamma och annie gick hela vägen till barkbanan, gick barkbanan och gick hem igen!
Ha, sen va man slut. men gött kändes det :)
Sen en dusch på det ;)

Vi hade lite familje eftermiddag i dag, ja, mamma och nicklas gjorde egna köttbullar.
Svingoa blev dom!

Så det blev inte så där jättemycket gjort i dag, men de va skönt att bara få tat lite lugnt faktiskt..

sen blev de ju fångarna på fortet och time out!
det är ju så jävla bra, jag skratta så jag grina! ;)
Robert Gustafsson is the shit!

Nu ska jag drömma mej bort till drömmarnas värld!
Hoppas jag drömmer nått riktigt roligt i natt!

I morgon blire arbetsförmedlingen och körskolan med m-l :)

natti natti :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela