jeaanetteee

Hemlighet!

Publicerad 2010-12-10 12:59:00 i Allmänt,

Jag har en hemlighet som ingen annan vet!
Men nu tänkte en gång för alla avslöja den, nämligen att jag är en ängel!
De visste ni inte va?
Men ni ska få beviset här och nu!


se där! inte många som lyser så fint som jag gör! ;)

Nejmen seriöst!
vill ni veta hemligheten?
Tidernas skönaste lampa ligger bakom, så jävla fin och jag älskar den!


Fin va? :)


Jaja, nog om det!

Vad är det vi får läsa om i tidningen?
Jo att Minnah och Jay är ett par?
Stämmer det, stämmer det inte?

Personligen tycker jag att vi andra verkligen inte har ett skit med det att göra, det är ju deras liv!
Men sen tycker jag väl att det kanske inte är det smartaste att gå ut med det dan innan finalen.
De flesta kommer ju bara sitta och tänka på att dom är tillsammans och inte på deras framträdanden.
I alla fall alla journalister!

Men om de nu stämmer så får man ju önska dom lycka till! :D

Nu ska jag nog damsuga lite! :)

Hejsvej!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-12-10 13:22:04

jag har analyserat ditt tidigare inlägg och dragit slutsatsen att om du köper en diskmaskin så kan jag till 100 % garantera att disken diskar sig själv.

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-12-10 15:19:07

haha gärna! om du bygger om mitt kök så den får plats! man tackar man tackar! :)

Postat av: martina

Publicerad 2010-12-10 17:01:08

dock tror jag att den utan tvekan kan stå i ditt rum.

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-12-11 17:28:07

smart! hmm, de blir fint de!

Postat av: Becka

Publicerad 2010-12-13 12:25:34

Värsta ljus får du ju nu :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela