jeaanetteee

Ny vecka!

Publicerad 2010-12-13 17:36:23 i Allmänt,

Så var även den här helgen över, och likaså måndagen!

Det har väl varit en rätt lugn helg måste jag säga!
Fredagen spenderades med martina(såklart;) och idol :D

På lördage så såg JAG på den senaste saw filmen, och jag kan ju medela att det a rätt så äcklig faktiskt!
Det tog x antal timmar innan jag kunde slappna av den natten och somna!

Hela söndagen spenderades i Örebro där jag köpte dom sista julklapparna till mamma och Tommy :)
Men det blev även ett par nya glansiga tights,
En lila topp/tunika till juldagen hos mormor och morfar,
2 dvd, SATC 2 och typ det bästa från tv4 humor eller nått :P

Det va de hela :)


Dagen till ära fick jag någons läng av kräksjukan!
Jag har nog alrig mått så illa i hela mitt 20-åriga liv!
Trött, sliten och allmänt dålig!

Men nu på eftermiddagen så blev jag lite bättre i alla fall.
Åt lite mat nyss och känner inte mycket illamående alls kvar!
Ibland har man nog tur tror jag!

Nu ska jag hoppa in en sväng i duschen så blir man nog ännu mera pigg :P
Sen blire svenska hjältargalan i kväll, MYS! :D


Innan vi åkte in till Örebro igår :)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-12-14 16:10:43

mkt trevlig dag :) blev såå nöjd med min nya outfit :) och snart äre julafton :D helt sinnes !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela