jeaanetteee

Nyfriserad!

Publicerad 2010-12-09 17:58:01 i Allmänt,

Min torsdag har jag typ spenderat hos frisören, i alla fall 3 timmar!
Tog jäkla lång tid, men bra blev det :)
Jag klippte upp lite och fixa till luggen, sen gjorde jag ljusa slingor i hela håret.
Och det var de som tog sån tid!
Jag hann nog plöja igenom alla tidningar som fanns ;)

Martina klippte sej på samma gång!
Blev asfint! :D

När jag kom hem satte jag på TV:n, och som av en händelse var den färjan 2.
Jag har seriöst fått spader på kocken Glenn, han är ju så jääääääkla het!
Mmmmm, Jeanette gillar! ;)

Sen städa jag mitt rum och hjälpte mamma att baka lite julbröd!
Luktar vansinnigt gott här nu :)

Och nu ska jag snart ta hand om disken, tyvärr så diskar den sej ju inte själv!

Men en liten bild på mej i mitt nya hår ska jag trycka in!
Det syns inte så speciellt mycket, men det är i alla fall förändrat!
Det märker ni om ni ser mig på riktigt! :)


Nu: Disken!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-09 18:47:28

man tackar och bugar ! blev också jättenöjd men min nya tupe !

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-12-10 12:49:58

haha jaa! billigt och bra! de gillar vi! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela