jeaanetteee

You are simply the best!

Publicerad 2010-12-27 18:55:32 i Allmänt,

Better then all the rest!

Har precis tryckt den sista julmåltiden på ett år!
Men vi har en halv julskinka kvar, så den får hänga på ett tag till! :)

Som ni alla vet så blev de ju en tripp till Örebro i går, jag hade tänkt slänga ut hela min lön på Gina.
Men tjii fick jag, när vi väl kom fram så va de kö i hela affären!
Så jag hoppade gina i går!
Det gjorde allt lite ont i hjärtat, men jag överlever!

Men hör och häpna så köpte jag faktiskt inte mkt alls.
En datastol, doftljus, en lyckta och en ny almenacka.
Jag tror de va de hela faktiskt!
Bra gjort av mej tycker jag!

Nu ska jag kolla vänner sen ska jag hoppa in i duschen!
Och i morgon blire jobb en sväng på kvällskvisten!



Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela