jeaanetteee

det var den helgen de..

Publicerad 2010-02-07 23:13:19 i Allmänt,

jaa, så va den helgen slut.. den gick jävligt snabbt måste jag säga..
Och det äckliga är ju att jag typ inte gjort ett skit :P

Jag jobba en sväng i fredas kväll, kom hem, gick å la mej vid 12 faktiskt! klapp, klapp på min axel ;)

På lördan vakna jag, hör och häpna, halv 1.. jag trodde jag skulle svimma av när jag såg va klockan va.. så bara därför va jag ju skitdegig hela dagen!
Så på kvällen kolla ja på en uberdålig melodifestival, jag menar:HALLÅ!! va äre för jävla skit? var fan tog den vanliga melodifestivallåtarna vägen? jävla hiphopskit.. äee, fifan va irriterad jag blev på det också..

I dag har hela familjen suttit i allrummet på övervåningen och rensat ur hela klädkammaren på massa gammal skit! verkligen jätteskönt.. och packat ner massa flyttahemifrån grejer :)
Sen vid halv 4 så va det bara att åka till jobbet och jobba lite :)
och chock i tacket så va det faktiskt lugnt:)

Nu ska jag gå och lägga mej och soooooova! underbart!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela