jeaanetteee

Hockeynatt!

Publicerad 2010-02-17 14:01:00 i Allmänt,

Ni hörde rätt! jag, Jeanette, ska kolla på hockeyn i natt!:D
Som tur är så joinar min lillebror mej, så slipper jag sitta själv och kolla! inte så speciellt roligt kanske:P
Så han ska köpa chips och dricka så vi håller oss vakna:)

Han är fakiskt väldigt snäll min lillebror, det är tur man växer upp nån gång och slutar bråka me varann, för fyfan va vi har bråkat jag och nicklas! syskonkärlek kallas de ;) haha
Men nu bråkar vi aldrig! det är nästan så man vill kalla det ett mirakel! :P

På fredag blire jobb till 12 sen hoppas jag på att nån vänlig själ vill gå på stan me mej eller så :)

Sen så har jag verkligen bestämmt mej att nästa vecka så ska jag börja me mitt jävla körkort igen!!
plugga, plugga, dag som natt tills jag har det i min hand!
Köra ska jag göra som en jävla galning också!

neheepp, nu ska jag kolla på blåsningen för jag missa ju den i söndags när jag jobba och tjäna lite pengar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela