jeaanetteee

Magsjukan?

Publicerad 2010-02-04 12:58:43 i Allmänt,

njaa, jag vet inte:S men jag mådde så jävla illa igår, men inte mer än så..
Och tror ni inte att jobbet ringde och fråga om jag kunde jobba? men jag fick tacka nej..
Men som tur är så jobbar jag i morgon och på sönda.. så några kronor skrapar jag ihop i alla fall :)

i går kolla jag på guldbaggegalan på internet, ärligt va snygg Joel Kinnaman är.. jag blir helt jävla galen snart!

Jag ska gifta mej me honom! eller jag vill de i alla fall! fyfan va snygg han är!
och man får ju inte glömma att han faktiskt är en suverän skådespelare! :)



  

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-02-07 16:14:08

Måste bara hålla med dig jeanette! Han är riktigt snygg & riktigt bra skådespelare. Precis som du säger!

Just det, mar

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-02-07 16:16:08

Oj, kommentaren slank iväg innan jag hanns skriva klart. oops!

Just det. martina fyller ju år snart, den 25:e. Och på lördagen den 27:e feb, tänkte vi dra ut o fira henne genom att gå ut & käka samt dricka lite. Vi hoppas på utgång med. Så har du lust o joina kan du ju haka på? (a Bara & höra av dig via facebook lr mobilen

Postat av: emma

Publicerad 2010-02-08 23:39:58

haha sa ju att han var heet på galan :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela