jeaanetteee

Three floors down..

Publicerad 2010-02-12 22:54:48 i Allmänt,

..Sitter jag och lyssnar på just nu! ni vet den låten som Kim Fransson sjunger, han som va me i Made In Sweden förra året? den låten är i varje fall asbra tycker ja! :)

jaa, i dag har jag vare lite duktii tycker jag själv! först så träna jag lite i morse, sen så va ja hundvakt från typ 10 till 7 nu i kväll, eller hundvakt och hundvakt, jag va hemma me min hund i alla fall, så hon slapp va hemma själv i flera timmar:P
Så tog ja hand om henne.. Så tog jag hand om all disk vi hade, fixa mat när dom andra kom hem.
aja, det va kanske inte så jätte mkt, men skitsamma jag va duktii, de sa mamma i alla fall :D haha

Kl 3 i natt är det OS-invigning. jag vill så gärna se, men jag orkar fan inte! men det borde väl ändå gå i repris?
Så i morgon blire nog OS mestadels av dagen, eller i alla fall hockey!
asså jag får ju erkänna att jag inte är något speciellt stort fan av sport, men OS-hockey verkligen ÄLSKAR jag! fast bara om det är Sverige som spelar, annars äre inge kul :P

Och i på Söndag äre alla ♥ dag! värsta mysigt!
självklart jobbar jag kväll då, så om någon har en gullig överraskning till mej så kan ni komma till Solbringen på Söndag ;) haha

   bildbevis att jag kan vara jättesnäll och jätteduktig, jag hjälpte min luillebror att skotta bort massa snö från kyrkan hemma.. Han jobbar typ på en kyrkogård, och då sa dom att han fick ledigt en freda om han skotta vid kyrkan hemma.. och då va jag snäll och hjälpte honom :D

  nicklas skotta också lite, men tro inte på vad han säger! jag skotta mest!! :P

Kommentarer

Postat av: mee

Publicerad 2010-02-12 22:59:32

hetare än hetast! så otroligt snygg i håret me måste jag säga ;)

Postat av: Erica

Publicerad 2010-02-15 18:36:50

Du är så duktig så :)

Postat av: mee

Publicerad 2010-02-15 23:12:31

haha tackar:P jag veet ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela