jeaanetteee

Tisdag i mitt hjärta ;)

Publicerad 2010-02-02 21:49:51 i Allmänt,

hahah not ;)

nämen ärligt, vart fan är bemaningen när man vill att dom ska ringa? jag vill ha jobb. eller inte jobb utan pengar!

I kväll bestämmde jag mej för att jags ak baka en kladdkaka i morgon, om vi har allt hemma, annars skiter jag it :P
Och så ska jag även va lite duktig och ta itu med mina hemska garderober, jag slänger bara inkläderna och skorna när dom är tvättade.. jag msået skärpa mej nu! ;)
Börja betee mej som 20 som jag faktiskt snart är.. om några månader, då blire party mina vänner!

Neej, nu ska jag nog lägga mej och sova.. måste vända tillbaka på dygnet..

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-02-03 12:12:59

PARTY like a rockstar!!! :P

Postat av: mee

Publicerad 2010-02-03 22:32:16

så inihelvete! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela