jeaanetteee

1/1 2010

Publicerad 2010-01-01 14:56:42 i Allmänt,

Jag kan inte riktigt fatta att det är Januari redan, och att 2009 är slut! men så är det, kan inte ändra på det.. Iofs så vill jag ju inte det heller! ;) hehe

Mitt 2010 ska bli det bästa året! Jag ska ta tag i mitt liv nu! Skaffa mej ett liv! Och göra det som jag vill, inte sånt som andra vill att jag ska göra.. Och jag ska absolut inte ta någon mer skit från människor som tror man kan säga vadsomhelst till andra, och sen tro att inget har hänt! Sånt äre slut på från och med nu!

Jag vet inte heller om jag ska bo kvar i Karlskoga eller om jag ska flytta tillbaka till Södertälje..
Vad vill jag? jaa, det vet jag inte :S
Vi får se hur jag känner när körkortet är fixat!
Iofs så känns det ju rätt idiotiskt att flytta till Södertälje när jag har timvik här.. ooooo, va ska man göra?

Men men, det löser sig på nått sätt, det gör det ju nästan alltid ;)

  Utsikten från Torekällberget i Södertälje! älska! ;)

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-01-12 00:27:13

Det är bra Jeanette! Inte ta någon mer skit av någon! Stå på dig & låt ingen någonsin göra dig illa! Du är värd och förtjänar det bästa! (a

Just det, hur går det med körkortet? Sist vi pratades vid hade du bara kört lite hemma, men hur går det nu då? Kör du med experten eller vart går du? (:

Postat av: mee

Publicerad 2010-01-12 23:34:34

haha det går inte så jätte bra kanske :P men jag ska köra igång på riktigt när alls nö är borta.. eller när det inte är så isigt på vägarna längre.. just nu pluggar jag bara teori.. hur går det sj då?

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-01-15 18:47:41

Ja, jag kan väl säga rakt ut att jag lagt det åt sidan ett tag nu, har vart så mycket annat runt omkring en som gjort att man aldrig orkat eller haft tid. Körningen går toppen, det är väl mest att parkera jag måste träna på, annars går det kanon!

Sen är det som du säger, man vill helst vänta tills snön är borta!

Men teorin går sådär, som sagt lagt undan det ett tag, men nu ska jag verkligen köra igång med det så man blir av med det snart. Ingen panik, men bara så jag har det innan hösten så är jag nöjd, helst innan sommarlovet med, men ska inte stressa. Kommer ju ha engelska nu med, eftersom ja ska läsa upp den på Komvux nu på vår terminen. Börjar faktiskt redan nästa vecka så..

Men det blir nog bra!

Synd att du inte kunde komma med imorgon, skulle vart KUL och träffa er alla igen! Men vi får boka in någon mer helg, när alla kan!

Hoppas du får en bra kväll på jobbet ist då <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela