jeaanetteee

Fredaaaaag!! ;)

Publicerad 2010-01-22 15:11:56 i Allmänt,

Här sitter jag med en marabou i min hand och skriver i min förtjusande blogg ;)
Jag tänkte berätta om våran underbara kryssning som jag, mamma och nicklas gjorde :)

Vi kom fram till Sthlm vid kvart över 3 på eftermiddagen, då checka vi in sen så gick vi ner på stan en sväng..
Mamma shoppa loss rejält medan jag bara köpe 2 finfina armband som jag velat ha länge men inte hittat nånstans, och nicklas köpte absolut ingenting:P

vid 5 gick vi tillbaka till båten och väntatde på att få gå ombord, vid halv 6 typ va vi i våran hytt! då börja vi göra oss i ordning och sen gick vi till buffen där vi åt en sjukt god middag!
Sen gick vi omkring på båten och drack goda drinkar(nicklas drack öl måste jag väl säga;)
Så stanna vi och kolla på karioken, haha, och det va verkligen kul att se gamlingarna sjunga men dom va ju båfde modiga och duktiga:P hha
sen gådde vi och la oss:)

vid halv 9 gick vi upp igen och åt frukost, det är verkligen nått speciellt me hotellfrukost, eller båtfrukost.. det är mkt godare än hemma:P
efter frukosten så va de massage som stog på schemat. jag fick en aromamassage, hur underbart som helst!!!
när man var färdig där så fick man bada i en bubbelpool utomhus, det gjorde vi såklart.. och tror ni inte att det börja snöa då och grejer?! men i alla fall, det va jätte mysigt!:)
vi bara även ångbastu och direkt efter ångbastun så skulle man hoppa ner i iskallt vatten! jag kan lova att hjärtat mitt hoppa igång i varje fall!
men det var verkligen het jävla underbart skönt, man känner sej som en ny människa efteråt..
Aja, eftre det så blev de ju lite shopping och lunch å annat shit!
om nån undra så köpte jag
* parfym
*2 par örhängen, pilgrim
*och en massa godis såklart;)

Sen vart de bussen hem och vi va väl hemma vid halv 9 eller nått sånt:P
haha hoppas du orkade läsa klart:)

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2010-01-22 15:34:05

Gud va mysigt.

och att ni fick massage med, snacka om underbart.

vad åkte ni med för båt?

puss <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-23 12:16:39

åh vad myspys =) de gillar vi hehe massage= underbart vill osså ju ;) hehe göttisch med båtfrulle man äter å äter tills man nästan spyr ju haha

puss på dig bruden <3 love yaa

Postat av: emma

Publicerad 2010-01-23 12:17:27

oj glömde skriva att de var jag emma som skrev de där haha

Postat av: meee

Publicerad 2010-01-23 19:31:15

hah det va helt jävla underbart:) vi åkte me birka paradise:)

haha jaa, jag spydde fasen eftger middagen nästan.. jag va så jävla mätt! så p¨frukosten åt jagh inte så mkt, för direkt eftger skulle jag ju ligga på mage å få massage:P

Postat av: Josse

Publicerad 2010-02-11 17:57:15

sööööt kille! vem e han??

har han msn lr???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela