jeaanetteee

22 juli

Publicerad 2010-07-22 16:16:42 i Allmänt,

Har som vanligt jobbat i dag, iofs bara till 12, men ändå ;)

Känns som om jag bor på mitt jobb, men nu ska vi inte klaga!

När jag kom hem så somna jag och min vovvi i min säng, sen kom mamma in och fråga om jag sov skönt..
Då hade jag ju haft annies bakdel som kudde ;) haha
men hon brydde sej inte speciellt mycket, hon blir bara glad om hon slipper sova ensam tror jag :D

Nu ska jag snart äta äckliga pankisar, men det blir grädde och någon god sylt till, så det slinker nog ner endå hoppas jag :)

Sn kommer Sara en sväng så ska vi ut och gå en låååååååååååång promenad!


Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-07-25 17:54:07

på torsdag kööööööör viiii !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela