jeaanetteee

åska och blixtrar, och lite regn!

Publicerad 2010-07-13 20:03:34 i Allmänt,

jaa, fy! jag hatar när det åskar och shiit!
men sammtidigt är det rätt mysigt, om man inte är ensam hemma.. då skulle jag nog gömt mej någonstans ;)

but, anyway!
mamma tycker det är så "spännande" med åska, så hon gick ut på balkisen och titta..
jag skulle inte vara sämre jag, så jag gick med ut.
precis när jag satte mej ner så kommer det 2 blixtrar precis intill huset och ett rejält muller..
jag trodde jag skulle dö!
jag skrek och sprang in till min hund som hade sattit sej upp i soffan och undrade vad som försigick!
Mamma börja asgarva åt mej, och jag börja nästan gråta för jag blev så rädd ;)
men jag lugna mej ganska så snabbt,
satte mej i hörnet på soffan och tvinga vovven att sitta i mitt knä ;)

jaa, och så har det hållit på hela eftermiddagen ...


jaja, nog om det!

den 2:a juni 2011 händer det grejer!
jag måste hitta en dejt tills det, nu har jag ett år på mej..
hoppas jag hittar någon vettig i alla fall ;)

nu ska jag kolla på allsång!


Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2010-07-14 18:13:09

vad händer den 2:a juni 2011? ;)

Postat av: martina

Publicerad 2010-07-14 21:15:38

haha jaaag veeeeeet ! :D

Postat av: mee

Publicerad 2010-07-14 22:24:05

hahah nu blev du allt nyfiken va? Jag ska gifta mej! och då måste ja ju ha en dejt först :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela