jeaanetteee

En fläckt!

Publicerad 2010-07-12 16:58:38 i Allmänt,

sitter i mitt rum som det för en gångsskull är normal tempratur i!
tack vare att nicklas har köpt en ny fläckt till sitt rum, så jag fick låna hans gamla, som är ny ;)
så nu äntligen slapp jag svettas i hjäl i mitt rum i natt, skköööööönntt!! :d

annars så har jag jobbat hela helgen, tufft, men pengarna kommer strömma in i augusti, och i juli med! :d gillas!

just nu blev jag sjukt sugen på choklad, tur att jag lyckades sno en chokladkaka av martina i lördags! ;)
den kom väl till pass nu!!

Och Grattis till Emma fors som fyller 20 år i morgon!
och hoppas att du hade en jätte bra dag i lördags!
det var trevligt! och bada jacuzzi eller hur de stavas va verkligen kanoners!! :D


Kommentarer

Postat av: systembarnet ;)

Publicerad 2010-07-12 20:57:57

TACK!!!! Jag hade verkligen kanoners. :P Hoppas ni hade kul :P Jag hade verkligen riktigt roligt å de var riktigt gött också :P

Postat av: martina

Publicerad 2010-07-13 16:34:12

hahaha varsse för kakan ! hoppas den var fucking jäkla god alltså ! haha. jaa grattis emma, wiihooo ! jeanette, sköt dig !

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-07-13 19:51:00

varsse emma! hoppas du hade en bra da i dag!!!!!! oh i lördags.. synd att jag jobba, annars hade ja me hängt på ut! ;)



och du martina!!! jag sköter mej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela