jeaanetteee

glass i mitt <3

Publicerad 2010-07-01 20:19:39 i Allmänt,

Har nyss varit ute med min mamma och vovvi så hon fick springa av sig rejält!
Det gilla hon skarpt tror jag!:D

Nu får jag lite nya fräscha låtar av M-L som jag ska lägga in i min mp3! lovley!
plus lite glass på det:)

Jag bara måste berätta om min dröm som jag hade i natt,
Jeanette Carlstedt ♥ Edward Cullen = sant!
Jag drömde att vi var tillsammans!
tror ni ja va glad när jag vaknade, men besviken när jag fatta att det bara var en dröm ;)







mmmmmm, han är lite söt, eller jävligt het!!

Nu, Glass!!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-07-01 21:17:45

vampyrer äter människor. du är människa.

Postat av: emma

Publicerad 2010-07-01 22:43:00

haha ahh sånna drömmar har man haft många :P fast inte om han då =) men i filmen gud!!!! man blir såå himla kär.. Vill du följa med mig å se den tredje filmen :P

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-07-02 16:27:16

fast martina, han är ju en snäll vampis! han äter ju bara djur!

och emma! vi ska ju se den om ett par tinnar!!!!!!!!! :D edward eller jacob? ve ska vi välja? ;)

Postat av: emma

Publicerad 2010-07-03 00:06:18

den var riktigt bra!! men som du sa ettan e bäst! :P shit jag kommer inte kunna somna..!!! =D Jag väljer Edward.... och Jake ;P hehe man kan väl ha båda??!! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela