jeaanetteee

hiss och diss!

Publicerad 2010-07-14 13:10:07 i Allmänt,

Jag tänkte att jag skulle testa nått nytt, hiss och diss! ;)
lite småroligt kanske, vi får se vad resultaten blir :)


Hiss!

* Fläckten mina kära vänner är nog den bästa uppfinningen just nu!
det är säkert 30 grader i mitt rum, och då blir det så mycket svalare med en fläckt!

*Åska, blixtrar och regn! det va lite läskigt i går det blev så mycket på en gång..
men det var välbehövligt, och så blev det mycket skönare luft ute ;)

*Stockholm, kommer bli en riktigt mysig helg i stockholm om detta underbara väder fortsätter över helgen också :)


Diss!

*Att jobba sånna här varm dagar tar verkligen musten ur en, man glömmer bort att dricka vatten, och så får man jätte ont i huvudet när man kommer hem!

*Körkortslös, skulle verkligen vilja ha ett körkort och en silvrig cab att åka omkring i just nu!

* Folk som inte uppdaterar sina bloggar ;)



såå, det va ju inte så svårt :P

nu ska jag snart käka lunch om en liten stund, sen i väg och jobba 5 timmar! :D



Picknick är en stooooooooor hiss! ;)

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2010-07-14 18:11:55

åhh det där såg ju inte lite gott ut :D

Postat av: mee

Publicerad 2010-07-14 22:22:56

hahah! det va asgott! speciellt baguetten ! :P

Postat av: martina

Publicerad 2010-07-15 11:03:10

mm yummie :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela