jeaanetteee

I'm right over here, why can't you see me?

Publicerad 2010-07-27 12:31:00 i Allmänt,

Min nya favoritlåt:

Dancing on my own med allas våran Robyn!
Den är ju alltså sjukt jävla bra!
Love!!!! :D

I går så skulle jag ocg sara kolla lite film, så vi eller hon bestämmde att vi skulle se Mammut,
Vi stängde av efter 20 minuter..
Skittråkig, hände absolut ingenting!!
Får 0 av 5 Toasters!


Om en stund ska jag ner på stan med sara och följa med henne till systemet, oh sen se om jag finner nått fynd på rean i stan ;)

Sen till jobbet kl 3 och jobba till 21.. woooohoho!!
och så kommer forsis och hämtar pengar så köper hon biljetter till PIP! :d

Torsdag, fredag och lördag köööööööör vi!
Ständigt berusad i 3 dagar!
med ett litet uppehåll på fredag mellan 7-12.30 för då jobbar jag :D
Kommer li så sjukt jäävla bra!!! :D:D:D:D:D

ÅÅÅ, i morse kom min hund och la sej i min säng,
hon är så mysig på morgonen
Puss på dej!!!



2 av mina 3 hjärtan!
Leah
Adam
Annie

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-07-27 20:52:01

öööhhmm.. jaha ja, jag trodde vi var bundis, men 2 av mina tre hjärtan. jaha, det var tacken det. efter allt jag faktiskt gjort för dig. men då ska jag sätta på mig hatten och tacka för mig. eller nej, inte tack förresten. jag är besviken.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela