jeaanetteee

lördag, söndag, måndag!

Publicerad 2010-07-05 20:52:27 i Allmänt,

Har ju inte skrivit sen i fredags eller i lördags, så nu blire ett lååångt inlägg ;)

Lördag
Mamma drog ut till karldal, och sara kom hit en sväng..
vid halv 8 bestämmde vi oss för att vi skulle ut med M-l och henes kompisar! of we go !
och de va seriöst en av dom galnaste kvällarna på länge!!
vakter, fastnade på toan(trodde vi) ner till näset för ett nattdopp, som inte blev av! alldeles för kallt, somnade nästan ute på gräset i väntan på taxi!
Och massa annat sjukt! ;)

Söndag
inte så bacon som jag trodde.
proppen gick i lägenheten så de va bara ge sej ut och leta en ny..
och sen visade de sej att de inte va nån propp som gått, utan en knapp som åkt ner på nått underligt vis, spöken? ;p hehe

Måndag
skulle egentligen jobbat 7-16 men i morse så mådde jag så fruktansvärt illa och jag hadde så ont i magen att jag varken orkade eller vågade ta mej till jobbet.
så jag sjukanmälde mej och somnade om..
när jag vaknade igen så va kl 10 och jag kännde att de hade gått över lite.. så jag ringde till jobbet och sa att jag kommer i morgon.
nu har det gått över helt, mamma trodde att de kan vara för att jag dricker för lute vatten när det är så varmt.
det tror jag med..
för det är inte för att jag va trött, för då är det en annan sorts illamående..

men men, nu är allt bra igen :)

myggbett har jag också över hela benen från näset i lördagsnatt!
inge kul alls!!!



barndomskompisarna från Borås :)

Andreas, Rosanna, Nicklas och jag! :D

Dessutom så tror jag att jag är lite sugen på Onsdagsklubben på statt! :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-07-05 22:07:02

Mee too å jag e ledig hela veckan :P så säg te om du ska ut så följer ja gärna med :P

Postat av: martina

Publicerad 2010-07-07 09:53:10

trodde det skulle bli onsdagsklubben när det va kgafesten, men så blev de ju inte :(

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-07-07 23:16:01

men vi kör en annan gång!!! ;)

Postat av: martina

Publicerad 2010-07-08 08:59:09

jaa för satan det MÅSTE VI !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela