jeaanetteee

Nästan 100 frågor ;)

Publicerad 2010-07-21 14:33:51 i Allmänt,

Tänkte om ni ville lära känna mej lite mer, om jag orkar svara på alla frågor :P

Namn: Jeanette Christina Carlstedt
Ålder: 20 år
Födelseår: 1990
Familj: Mamma, lillebror, storesyster, hund, låssaspappa, låssassyskon
Stad du föddes i: Härnösand
Stad du växte upp i: Borås, Södertälje och Karlskoga
Stad du bor i nu: Karlskoga
Jobb: Som undersköterska på ett Serviceboende
Favoritstad: Stockholm, Göteborg och Paris
Favoritland: Sverige
Favoritfärg: Rosa ;P
Favoritperson: Just nu äre min Gudson Adam :)
Vilken kändis vill du vara för en dag: gry Forsell, tänk att få träffa så många kändisar varje lördag :) 
Vilken kändis vill du inte vara för en dag:
George Bush
Kändiscrusch: Glenn karlsson  från Färjan ;)
Tycker du om att laga mat: njaa, inte typ korv och pommes, men lite mer avancerad mat är rolig att laga tycker jag:D
Vilken färg har din dator: ehmm, röd
Mobil: Sony ericsson, men jag ska snart köpa en ny :P
Har du en blomma i fönstret: jaa, faktiskt, men den håller på att dö.. kanske ska vattna den snart..
Har du Facebook: jaa
Tycker du att det börjar bli jobbigt att svara på alla frågor: Jaa
Ska vi sluta: Jaa!
Om du svarade ja på frågan så Hej då!
Om du svarade nej, skaffa dej ett liv!

Hahaha, känner ni att ni känner mej lite bättre nu?
neej, jag tyckte väl de..

nu ska jag platta mitt hår, om en stund kommer martina och hämtar mej, sen blire jobbelijobb!! :P


                                                   

                                                       Jag och min kusins son Isak :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela