jeaanetteee

Stockholm is the shit!!!

Publicerad 2010-07-20 15:29:17 i Allmänt,

jaa! spenderade helgen i Sthlm och södertälje! alltid lika trevligt!
Jag och sara drog efter jag slutade jobbet kl1, moooooot södertälje!

vi kom väl fram vid 5 eller så, efter några stopp på vägen ;)

upp till mormor och morfar, fika lite, hämtade nyckeln och åkte i väg till min moster och hennes gubbes hus, som vi fick låna :d

seeen åkte vi till syrran, satt och tjöta med henne och tommy, och mös me min lilla gudson Adam ! :D

På lördan blev de upp med tuppen och i väg med tåget till Sthlm.
junibacken, Skansen och Gröna Lund!
Där träffade jag Mina kusiner, sara sanna och sofie!
trevligt, trevligt!!! :D

åkte massa karruseller!
fick ett underbart fint och tort blåmärke på min underarm!
sen kolla vi sommarkrysset! :)

tåget hem.
och de va ju så varm så vi bestämmde att vi skulle ta ett nattdopp klockan halv 2 på natten!
så jääääävla gött i vattnet!

dagen efter blev de sthlm igen för lite shopping!

sen hem och städa och packa och upp till mormor och morfar som bjöd på middag,
då berättar mormor att de hittat 2 lik i den sjön som vi badade i på natten,
dom hade hittat dom på fredag kväll och lördag dag!
EEEEEUUUUU!!!

Undra vad som hade hänt?


och nu har jag jobbat 2 dagar, och i morrn jobbar jag kväll, så jag får sova i morgonbitti!!!!

Nu ska jag laga en bit mat!








man kan inte annat än att älska utsikten över Stockholm!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-07-20 20:52:53

vad fin du är :) <3

Postat av: mee

Publicerad 2010-07-21 10:00:17

å, snutta där! du med!! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela