jeaanetteee

the weekend!

Publicerad 2010-07-25 21:18:28 i Allmänt,

japp, the weekend har bestått av jobb, jobb, jobb och lite mer jobb!
inte fullt så underbart, men pengar blire! ;)

I torsdags hade jag och sara wallander marathon, asbra!
Dödsängels va bäst, den måste ni se!!!


Den här veckan blir en bra vecka..
Ledig i morgon, och då blire mys me sara & malin!

Tisdag jobb...

Onsdag jobb och sen öret för lite shopping, och växla in lite pengar till turkiet resan!!!!! :D

Tordag blire PIP!! :d

Fredag jobb och PIP!!! :D

Lördag PIP:D

Och söndag blir nog inge bra dag, kommer må piss!!

Jag hoppas i alla fall på pip dessa dagar, vore super duper!!

Och martina, hon är så söt!
jag jobba kväll i lördags, och hon bara
"Jag kommer och hämtar dej jeanette efter jobbet, du ska inte gå själv en lördagkväll!"
Ett pluss i kanten och en guldstjärna i boken till dej  min vän <3


Bara därför så får det bli en bild på os i dag ;)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-07-26 19:57:32

naaaw vad tussigt :) så gullig ! <3 på onsdag blire öret sen på torsdag feeeeest ! have some fun !

Postat av: meee

Publicerad 2010-07-26 20:38:01

hahahha! shopping here we come på onsdag!!!!! och redlösa på torsdag!!!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela