jeaanetteee

tjooooothelihooooo!

Publicerad 2010-07-08 11:33:16 i Allmänt,

är leeeeeeedig i dag, och det känns så braaa :D
Och bara därför så vaknade jag kvart över 8 i morse, bra gjort av meeej! :D

och ett extra plus i kanten till mej nu tycker jag, jag har vart helt jävla ensam ända sen i tisdags!
och för er som inte känner mej så bra kan jag ju medela att min fantasi springer i väg när jag är själv.
Jag tror jämt att massa spöken eller mördare eller tjuvar ska komma in i lägenheten!
jag inbillar mej en massa skit;)

 men det har gått strålande, lite svårt att somna bara på kvällen, men när jag väl somnat så sover jag som en liten bääbis! :P

Men i dag kommer sara hit och sover så slipper jag sova ensam ännu en natt :P

Och i morgon kommer min kära syster med adam!
myselimys!

Och sen får jag ju inte glömma att jag ska klippa mej i eftermiddag, ska bli så otroligt skönt! ^^,

neeeeej, nu ska jag dammsuga här så mammsen blir glad i morgon när dom kommer hem,

bye, bye!!!




Jag saknar min puffis, men hon kommer också i morgon!! :D



Lilla bebisannie!
min bäääästa Annie! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela