jeaanetteee

Adam :)

Publicerad 2010-06-04 14:02:37 i Allmänt,

jag har blivit moster igen!
den andra juni 10 i 8 så fick min storesyster en son, adam:)
och han är så hiiiiiiimla söt :)
så nu har jag 2 små <3 Leah och Adam :d

Just nu sitter jag på balkongen och solar lite, har nyss ätit en god sallad som jag gjord all by my self ;)

I kväll så far vi i väg till Öret och kollar runt lite, sen blire bio,
Kommisarie Späck, hoppas den är rolig, jag är skirskrattsugen :D

neeee, nu ska jag lägga in datorn, känns som om den kommer att brinna upp! :P


Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-06-06 09:55:32

myspys med en bebbe :) du får uppfostra han till en ´riktig liten kravall :)

te helga blire ferre för hela slanten ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela