jeaanetteee

fortfarande tisdag..

Publicerad 2010-06-08 10:29:46 i Allmänt,

Helgen va så jäävla bra!

Kommisarie Späck va svinrolig! den rekomenderar jag starkt till alla som vill skratta,
för skratta gör man i princip hela filmen!
så den får 10 av 5 toasters!

Malins och haiders inflyttningsfest får också 10 av 5 toasters, de va verkligen jättekul!
trevliga människor trevligt att dricka och trevligt tilltugg! mycket bättre än så blir det nog inte!
Stackars grannar säger jag b ara, men äre inflyttningsfest så äre!
det är bara att finna sej i situationen så att säga! ;)

Söndagen blev en slappardag!
Min moster va ju här över helgen, hann ju knappt träffa henne något, men ett par timmar på söndagen blev de i alla fall :)

mamma hängde på monica tillbaka till södertälje för att titta på adam, som va jättesöt :)
och jag och min käre broder höll stämningarna i lägenheten:P

Sara sov här från lördag till måndan me, så när nicklas va på jobbet i går så höll vi på me gardinerna och så i vardagsrummet..
de blir ju så mycket trevligare när gardinerna är på plats :P

nu ska jag göra mej i ordning för att snart träffa emma för en liten promenad i barkbanan :D

 hej så länge!!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-06-08 14:47:05

och te helga blir shots med en touch av choklad ! haha 23 toasters av 4 1/2. feeeeesssssttt ! och tack min kära följeslagare för den goda maten igår ! yummie till den ! den får 678 / 5 toasters ! nee nettan, uppdatera mera !

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-06-08 16:26:23

hahahhaha! varse för den goda maten! kanske ska satrsa på att bli kock i stället? ;) nee, usch och fy för att laga en massa mat hela dagarna långa !!

jaaa, jag som älskar choklad! de kommer bli så koj på lördag! jag längtar!!

jag uppdaterar igen då! nu på en gång ! :P

Postat av: Erica

Publicerad 2010-06-09 20:19:32

jag måste få komma förbi och se hur du bor ;)

puss<3

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-06-09 22:41:52

jvvisst1 bara du kommer förbi en sväng nån dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela