jeaanetteee

Karlsdal ;)

Publicerad 2010-06-24 22:08:38 i Allmänt,

Sitter just nu ute i Karlsdal och umgås med mamma och john,
jävligt underbart måste jag säga!

Dagen spenderades annars med emma och martina nere på näset,
vi smet in en sväng på Ica Maxi(som vi knappt kom utifrån, fullt me folk!), och köpte lite
gosaker, jordgubbar!!
Jag älskar jordgubbar!
jaa, och sen satt vi där nere i ett par timmar!
värsta myyyyyys!

sen åkte vi hem,
och jag somnade!!
jag brukar aldrig sova på dan, men tjii fick jag!
jag vaknade precis lagom tills jag skulle gå i väg till bussen, tur!

Och nu har jag bara tagit det lugnt, suttit ute i solen och solat lite till, jag tror jag har bränt pannan och näsan, för det gör ont!

I morgon blire midsommarfirande, dock väldigt lugnt eftersom att jags ka jobba kväll och hela helgen,
saftig lönecheck som väntar mej i slutet på juli! ;)

Ooooooooooch så betalade vi turkietresan idag med!
7 september far vi i väg!
ska bli underbart!

Nu ska jag nog lägga mej om en stund! är för jävla trött!
natti, natti!



En glad Jeanette på hennes 5-årsdag!
vet inte varför jag lägger in denna bild:P
men det är en bild i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela